* تـرانـه هـای بـانـوآســــمـان *

و شــعر ... تنها مرهم آســمان ابری من است... میخندم و میبارد ؛ میگریم و میبارد ...

* تـرانـه هـای بـانـوآســــمـان *

و شــعر ... تنها مرهم آســمان ابری من است... میخندم و میبارد ؛ میگریم و میبارد ...

نمونه ترانه های عاشقانه...

...

هم نفس
بیا اسممو صدا کن ، بذار از تو جون بگیرم
بذار از خودم رها شم ، توی آغوشت بمیرم
...
***********************
دار و ندار

از همه دنیا چی دارم؟ ، جز تو ای دار و ندارم
من واسه هرم نفسهام ، نفســـا تو میشمارم
...
************************
همسر

دوس دارم از تو بخونم، از تو که عزیز ترینی
از تو که برای قلبم ، بـــی بهونه بهترینی
...
************************
سراب

عشق تو مثل سرابه ، این برام مثل یه خوابه
دنیا بی تو چه حقیره ، بی تو این دلم میگیره
...
*************************
بهونه ام توئی

من میخوام از تو بخونم ، قدر این عشقو بدونم
چون توئی بهونه ی من ، تا که هستی تو بمونم
...
************************
عمر من

می گیرم با دیدنت جون ، می شکنم بغضمو آروم
می سپارم با رفتنت جون ، بی تو من می میرم آسون
...
**************************
ما خوشبختیم

همین که میدونم خوبی ، همین که میدونم هستی
همین که به دل تنهام ، می دونم دلتو بستی
...
**************************
صبر کن

صبر کن...با من بمونو ، دلتو بسپار به دریا
دستتو بده به دستم ، نگو این خوابه و رؤیا
...
***************************
حس تو

تو رو حس میکنم انگار ، برای من همین بسه
برای من که عشق تو ، نگامو روو همه بسته
...
*****************************

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد