* تـرانـه هـای بـانـوآســــمـان *

و شــعر ... تنها مرهم آســمان ابری من است... میخندم و میبارد ؛ میگریم و میبارد ...

* تـرانـه هـای بـانـوآســــمـان *

و شــعر ... تنها مرهم آســمان ابری من است... میخندم و میبارد ؛ میگریم و میبارد ...

نمونه ترانه های دلشکستگیdisslove...

...

آبستن شادی

ببار بارون به سمت من ، دلم از غصه داغونه
از این دنیای وانفسا ، ببین سهمم بیابونه
...
****************************
اشتباه ساده

یه اشتباه ساده بود ، همین که عاشقت شدم
لعنت به این حماقتم ، چجوری خــام تو شدم
...
****************************
قاصدک

ای از تبار قاصدک ، از من چرا بیخبری؟
پر شدم از دلواپس ، به من چرا نمیرسی؟
...
*****************************
بی تو

فکر نکنی بی تو خوشم ، چشام به در مونده هنوز
عشق تو آتیشم زده ، تو هم با عشق من بسوز
...
*****************************
سفر تلخ

قصه از کجا شروع شد ، قصه  این تلخی و غم
بگو از کجای قصه ، ما شدیم همسفر هم
...
*****************************
حرفی نزن

حرفی نزن چیزی نگو ، تو رو خدا تنهام بذار
قلبتو با خودت ببر ، توو راه دیــگری بذار
...
******************************
قصه موندن و رفتن

گریه گریه اینه قصم ، قصه ی منی که تنهام
قصه ی قلب شکستم ، از غم روزا و شبهام
...
****************************
من و این روزای سرد

این منم یه عاشق شکسته دل ، توی سرمای زمونه بی مسیر
جاده ها پائیزی و بی رهگذر ، تن من توو دست باد شده اسیر
...
****************************
خیال خام

تو هیچی از وجود من نمیدونی ، تو از عشق و تو از عادت نمیدونی
تو از بارون قلب عشق چه میدونی؟، تو دیگه از دلم حرفی نمیخونی
...
***************************
نفس پائیزی

شدی نفس...بریدمت ، میخوام دیگه نبینمت
توو باغ عشق دل من ، خاری شدی و چیدمت
...
****************************

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد